Vrijwilligersbijeenkomst en afscheid

19 april organiseerde het Gemeentearchief een vrijwilligersbijeenkomst in de studiezaal. Wethouder André van der Reest sprak de vrijwilligers toe over het belangrijke werk dat ze verrichten. Helaas hebben we ook afscheid moeten nemen van drie vrijwilligers.

19 april hield het Gemeentearchief een bijeenkomst waar de prestaties van de vrijwilligers bij het archief werden gevierd. Wethouder André van der Reest kwam langs om over het belang van vrijwilligerswerk te praten en om ze te bedanken voor het waardevolle werk dat ze verrichten.

Helaas hebben we ook afscheid moeten nemen van Tannie de Jonge, Rinus de Regt en Toos Barendse, die zich lange tijd hebben ingezet voor het archief.

Tenslotte willen ook de medewerkers van het Gemeentearchief alle vrijwilligers—die nu of in het verleden bij het archief hebben gewerkt—bedanken voor hun bijdrage!

Van links naar rechts: Tannie de Jonge, Rinus de Regt, wethouder André van der Reest en Toos Barendse
Tannie de Jonge, Rinus de Regt, wethouder André van der Reest en Toos Barendse.